Blog

Podyplomowe Studia Nowoczesnej Promocji w Warszawie

Posted on 15. Wrz, 2016 by in Promocja studiów

Proponujemy Państwu studia podyplomowe w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie poświęcone promocji. To już 10 edycja studiów. Słuchacze rekrutują się z absolwentów różnych studiów, od filologii poczynając, na studiach ekonomicznych kończąc. Wśród słuchaczy były zarówno osoby pracujące „po stronie marki” … Czytaj dalej

Atuty Podyplomowych Studiów Nowoczesnej Promocji

Posted on 19. Kwi, 2015 by in Promocja studiów

Promując studia podyplomowe napotykamy na szereg pytań i wątpliwości. Rozumiemy zachowanie osób zainteresowanych studiami. Wybór studiów podyplomowych poświęconych reklamie, promocji, komunikacji marketingowej (jakby ich nie nazywał) to szczególnie trudna sprawa. Jest wiele blichtru w tej dziedzinie (modnych tematów, ale często … Czytaj dalej

Studia podyplomowe a praca zawodowa

Posted on 19. Mar, 2015 by in Studia a praca

Podejmując znaczny wysiłek finansowy i organizacyjny warto się zastanowić, jakie efekty mogą przynieść studia podyplomowe. Szczególnie warto się przyjrzeć wszelkim podyplomowym z szeroko pojętego marketingu. Dlaczego z marketingu? Ten tekst jest w serwisie, którego zadaniem jest promocja studiów o promocji, … Czytaj dalej

Marketing – nowoczesny, interdyscyplinarny, potrzebny

Posted on 19. Lut, 2015 by in Do dyskusji, Studia a praca

Tym razem nietypowy wpis (i bardzo długi). Jest skrót artykuły opublikowanego przeze mnie w numerze luty 2013 Gazecie SGH (którą współredaguję). W artykule pt. „Biurko uniwersyteckie” bronię marketingu, jako dyscypliny i potrzebnej i wymagającej solidnego kształcenia. Postanowiłem wrócić do tego … Czytaj dalej

Marketing internetowy vs. promocja a studia podyplomowe

Posted on 30. Sty, 2015 by in Promocja studiów

Ten tekst ma pokazać różnice między studiami podyplomowymi z zakresu marketingu internetowego a studiami podyplomowymi z zakresu komunikacji marketingowej – promocji. Jest od odpowiedzią na pytania zadawane w tym zakresie. Jest też oczywiście zachętą do podjęcia Podyplomowych Studiów Nowoczesnej Promocji … Czytaj dalej

Studia podyplomowe o reklamie – za wąsko czy w sam raz?

Posted on 10. Gru, 2014 by in Promocja studiów

Promując studia wielokrotnie musiałem odnosić się jak się mają Podyplomowe Studia Nowoczesnej Promocji (dlaczego taki tytuł wyjaśniam tutaj) do podyplomowych studiów reklamy. By ułatwić życie sobie jak i potencjalnym słuchaczom skreśliłem ten tekst*. Oczywiście jego celem jest promocja studiów poświęconych komunikacji … Czytaj dalej

Komunikacja marketingowa i social media marketing oczami sceptyka

Posted on 20. Maj, 2014 by in Do dyskusji

Za oknem żar (pierwsze w tym roku gorące dni) a pisać trzeba. Trzeba odświeżyć blog, gdyż promocja kolejnej edycji studiów tuż, tuż, więc wypada by na stronie było coś nowego. Permanentny brak czasu powoduje, że te wpisy są takie rzadkie. … Czytaj dalej

Pożytki z polityki, czyli o badaniach marketinowych

Posted on 20. Maj, 2013 by in Pożytki z praktyki

Komorowski kontra Kaczyński – pamiętamy. Ale nie o polityce chciałbym napisać, a o pożytkach wynikających ze słynnej wpadki dwóch instytutów badawczych prognozujących wyniki I tury. Jak tylko podano sposób przeprowadzenia badania, wiadomo było kto się pomylił a kto nie. A … Czytaj dalej

Adresaci reklamy

Posted on 20. Maj, 2013 by in Do dyskusji

Zapłodnienie w basenie czyli są wśród adresatów reklamy ludzie … Jakiś czas temu telewizja doniosła, że pewna pani wytoczyła pewnej firmie turystycznej proces. O co? O to, że jej córka została zapłodniona podczas kąpieli w basenie. Woda nie była czysta … Czytaj dalej

Promocja a komunikacja marketingowa

Posted on 20. Maj, 2013 by in Do dyskusji

Ktoś zapyta, a dlaczego taki a nie inny tytuł studiów, dlaczego nie np. komunikacja marketingowa? Wszak różnych przedsięwzięć pt. akademia komunikacji marketingowej na rynku nie brak, a tu poczciwa promocja (i to w akademii 🙂 Marketing to dziedzina okrutnie podatna … Czytaj dalej