„CV”

Roman Bieda

Radca prawny w Kancelarii Radców Prawnych Maruta i Wspólnicy spółka jawna. Ukończył również aplikację rzeczniowską i wykonuje zawód rzecznika patentowego.

Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej oraz szeroko rozumianym prawie nowych technologii. W ramach pracy zawodowej zajmuje się między innymi negocjowaniem umów IT, w szczególności umów dotyczących oprogramowania komputerowego. Na co dzień zajmuje się również doradztwem prawnym w projektach związanych z handlem elektronicznym, marketingiem internetowym oraz ochroną danych osobowych. Specjalizuje się również w problematyce ochrony znaków towarowych oraz wzornictwa przemysłowego.

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego. Ukończył między innymi Podyplomowe Studium Prawa Konkurencji i Ochrony Konsumenta (Instytut Prawa Własności Intelektualnej UJ) oraz Podyplomowe Studium Prawa Własności Przemysłowej (Uniwersytet Warszawski).

Od kilku lat regularnie występuje na szkoleniach i konferencjach poświęconych różnym aspektom prawa nowych technologii oraz prowadzi zajęcia w ramach szeregu studiów podyplomowych. Autor artykułów prawniczych w prasie specjalistycznej. Prowadzi serwis www.prawnik.net.pl

Anna Choromańska

Partner zarządzający w agencji reklamowej Upside – pierwszej agencji typu growth service, której działania nastawione są na generowanie wzrostu dla klienta przy użyciu wiedzy z zakresu consumer science. Wcześniej dyrektor zarządzający działem klienta w firmie badawczej Laboratory&Co. Ma szerokie doświadczenie w obszarze badań marketingowych, obejmujące testowanie komunikacji, badania wizerunku, oraz współpracę przy tworzeniu strategii marketingowej. Psycholog społeczny, doktoryzuje się na Uniwersytecie Warszawskim. Jej zainteresowania naukowe dotyczą neuropsychologii, podświadomego przetwarzania informacji, oraz psychologii ekonomicznej. W pracy doktorskiej bada specyfikę komunikatów perswazyjnych i zgłębia rolę emocji w narracjach. Uczestniczka i prelegentka krajowych oraz międzynarodowych konferencji branżowych (PTBRiO, ICORIA, NeuroConnections). Autorka artykułów i tekstów naukowych dot. neurofizjologicznych reakcji na bodźce marketingowe oraz psychologicznych mechanizmów leżących u podstaw procesów decyzyjnych. Członek European Advertising Academy, Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej oraz Association for Consumer Research. Jej wielką pasją jest sport (squash, snowboard, wakeboard, siatkówka) i kultura francuska (w każdym wydaniu).

Dariusz Doliński

Dariusz Doliński, prof. dr hab., dziekan Wydziału Zamiejscowego SWPS we Wrocławiu i profesor Instytutu Psychologii PAN, przewodniczący Komitetu Psychologii Polskiej Akademii Nauk, redaktor naczelny Polish Psychological Bulletin i action editor Social Influence. Psycholog społeczny, autor 8 książek (w tym „Psychologiczne mechanizmy reklamy”) i ok. 150 rozdziałów w książkach i artykułów publikowanych w czasopismach psychologicznych (w tym najbardziej na świecie prestiżowych, jak Journal of Personality and Social Psychology, Journal of Experimental Social Psychology, czy Personality and Social Psychology Bulletin.

Tymoteusz Doligalski

Adiunkt w Zakładzie Wartości Klienta SGH. Zainteresowania naukowe: marketing internetowy, zarządzanie wartością klienta, strategie marketingowe. Wykłada na uczelniach w Polsce i za granicą. Posiada doświadczenie praktyczne w zakresie marketingu internetowego. Autor bloga o marketingu internetowym: doligalski.net. Redaktor prowadzący blogu Instytutu Zarządzania Wartością ValueComesFirst.pl oraz portalu naukowego PraktycznaTeoria.pl

Katarzyna Dragović

Związana z reklamą od 1993 roku (DMB&B, J.Walter Thompson, McCann-Erickson, EURO RSCG) na stanowiskach od copywritera do dyrektora kreatywnego. Laureatka polskich i międzynarodowych nagród reklamowych. Jurorka polskich i zagranicznych konkursów reklamy. Publicystka reklamowa. Przedstawicielka branży reklamowej w Komitecie Obchodów Roku Chopinowskiego. Założycielka Szkoły Mistrzów Reklamy – jedynej polskiej zawodowej szkoły reklamy. Autorka książki „Reżyseria filmu reklamowego” (Wyd. Wojciech Marzec). Wykładowca w Szkole Mistrzów Reklamy, Łódzkiej Szkole Filmowej, Miami Ad School, Minneapolis College of Art and Design.

Andrzej Falkowski

Profesor zwyczajny w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, kierownik Katedry Psychologii Marketingu. Jest członkiem „International Society for Ecological Psychology” oraz „Association for Consumer Research”. Był stypendystą Fundacji Fulbrighta. Autor i współautor licznych prac z zakresu psychologii poznawczej i psychologii stosowanej w dziedzinie zachowań rynkowych, w tym: Praktyczna psychologia poznawcza: Marketing i reklama (GWP: 2002), Psychologia zachowań konsumenckich (GWP: 2001, wspólnie z Tadeuszem Tyszką), Marketing polityczny: Perspektywa psychologiczna (GWP: 2005, wspólnie z Wojciechem Cwaliną), A Cross-Cultural Theory of Voter Behavior (Haworth: 2007, wspólnie z Wojciechem Cwaliną i Brucem Newmanem). Jest współredaktorem Handbook of Political Marketing (Sage: 1999), a od 2002 roku współredaguje Journal of Political Marketing.

Iwona Gniedziejko-Płuciennik

Odpowiada za promocję i Public Relations agencji Streetcom Polska, specjalizującej się w marketingu rekomendacji konsumenckich i marketingu szeptanym.

Ma kilkunastoletnie doświadczenie w PR i marketingu. Tworzyła i rozwijała strategie komunikacji dla marek i firm z branży kosmetycznej, spożywczej, nieruchomości. Przez osiem lat pracowała nad budowaniem od podstaw i rozwojem wizerunku firmy Avon w Polsce. Od 1998 r. prowadziła przez 8 lat pierwszy strategiczny program społeczny, będący pionierskim projektem w Polsce z dziedziny społecznej odpowiedzialności biznesu: Wielka Kampania Życia – Avon Kontra Rak Piersi. Zajmowała się również przedsiębiorczością kobiet i realizowała projekt Kobieta Przedsiębiorcza. Uczestniczyła w projekcie tworzenia marki regionalnego piwa Łomża. Pełniła funkcję menedżera ds. komunikacji w Centrum Handlowym Złote Tarasy i w firmie Cushman&Wakefield. Wcześniej pracowała w mediach. Ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Wydział Wiedzy o Teatrze w Akademii Teatralnej w Warszawie. Jako prelegent uczestniczyła w wielu konferencjach, szkoleniach, zajęciach dla studentów.

Rafał Górski

założyciel Kattfot.com oraz Kraams.com. Z branżą reklamową związany od 14 lat (dyrektor kreatywny w Artegence, ARC/Leo Burnett, Change). Zdobywca kilkudziesięciu nagród na krajowych i międzynarodowych konkursach reklamy, w tym: Cannes Lions, Eurobest, Epica, Golden Drum, KTR, ADC*E, The Cup, New York Festivals . Był jurorem na festiwalach reklamy w Cannes, Portoroż i KTR, Eurobest Young Creatives.

Natalia Hatalska-Woźniak

Ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej (marketing szeptany, wirusowy, partyzancki). Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Jako stypendystka prestiżowego programu Joseph Conrad Scholarship studiowała również w London Business School w Wielkiej Brytanii. W latach 2005-2009 kierownik działu komunikacji w Wirtualnej Polsce. Wcześniej zajmowała stanowisko menedżera ds. public relations w NIVEA Polska i Young Digital Planet. Pomysłodawczyni wielu kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych i nagrodzonych w konkursach reklamowych (MediaTrendy, Golden Arrow, Obsesja Papieru). Od 2008 juror w prestiżowym konkursie polskiej reklamy KTR w kategorii Active Advertising. Autorka bloga poświęconego reklamie http://hatalska.com, któremu przyznano tytuł Bloga Roku w kategorii Profesjonalne oraz Wyróżnienie Główne w konkursie Blog Roku 2009 organizowanym przez Onet SA.

Jacek Jankowski

Jest związaną z marketingiem internetowym od lat 90-tych. Od „zawsze” obecny w social media i grach reklamowych. Wprowadzał na rynek marki zajmujące się produkcją gier reklamowych i zastosowań gier w marketingu, zarządzał wykorzystaniem gier w portalach internetowych. Obecnie przewodzi grupie roboczej „Gry w Marketingu” w IAB Polska, prowadzi zajęcia z wykorzystania gier w marketingu na uczelniach (m.in. Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Wyższa Szkoła Europejska w Krakowie, Collegium Civitas i Uczelnia Łazarskiego w Warszawie).

Edward Korbel

Badaniami mediów i reklamy zajmuje się od 17 lat. Od stycznia 2010 roku kieruje działem badań w Aegis Media (Carat, Hypermedia i Vizeum). Poprzednio prowadził firmę badawczą effective communication, a przed nią szefował działem badań w domu mediowym Starcom. Najdłużej związany był z domem mediowym Mindshare. Pierwsze kroki w pracy badawczej stawiał w Krakowie gdzie pracował w TV Wisła i gdzie ukończył socjologię.

Wykonał wiele programów badawczych, m.in.:

  • WebStar w effective communication: monitoring popularności gwiazd na podstawie analizy treści internetowych
  • Startrack w Starcom: współużytkowanie mediów w czasach cyfrowej rewolucji
  • Emigranci w Starcom: portret polskich emigrantów w Europie Zachodniej
  • 3D w Mindshare: marka, media i konsument – narzędzie planowania mediów

Od lat pracuje nad zwiększaniem precyzji pomiaru. Zwolennik zastosowania technologii w badaniach, które powodują, że można odciąć się od wielce zawodnych deklaracji.

Katarzyna Masewicz

Z wykształcenia psycholog (specjalizacja psychologia kliniczna dorosłego), od 20 lat związana z reklamą: przez 13 lat zarządzała działem strategii w Leo Burnett Warszawa, następnie była Brand Planning Dyrektorem w McCann Ericsson Worldwide Group, Dyrektorem Strategicznym w agencji JWT. Od kilku lat jest właścicielem firmy Brand Factory i jako doradca strategiczny współpracowała między innymi z takimi agencjami jak: Leo Burnett Warszawa, Ogilvy Brand Consulting, Bardzo czy EP Creatives. W swojej długoletniej karierze pracowała dla takich klientów jak: P&G, Unilever, Nestle, Nestle Waters, Orange, MK Cafe, Kellogg’s, Kraft Jacobs, Żywiec, Herbapol, Novartis, Plus, IKEA, Fiat, Millennium, Commercial Union, LOT, PZU, Stowarzyszenie Integracja.

Członek Jury konkursu efektywności reklamy EFFIE oraz członek Jury konkursu poświęconego innowacji w mediach i planowaniu mediów Media Trendy.

Katarzyna Majchrzak

Katarzyna Majchrzak, dr hab. ukończyła studia podyplomowe „Zarządzanie wartością firmy” – SGH, studia podyplomowe „Marketing i sprzedaż” Szkoła Handlowa Bernarda Tapie w Marsylii. Od 1990 roku do dnia dzisiejszego pracownik naukowy w SGH w Warszawie.

W latach 1999 – 2007 Dyrektor Biura Public Relations i Promocji w PKN ORLEN SA. Odpowiedzialna za planowanie i nadzorowanie realizacji polityki informacyjnej koncernu i blisko 100 spółek jego grupy kapitałowej (w aspekcie zewnętrznym i wewnętrznym), polityki promocyjnej (w tym polityki sponsoringowej), kształtowanie wizerunku firmy oraz tworzenie i wdrożenie systemu tożsamości (w tym wykreowanie marki ORLEN). Odpowiedzialna również za politykę informacyjną oraz kampanię marketingową związaną z pierwszym i drugim procesem prywatyzacji firmy, akwizycją czeskiego holdingu Unipetrol oraz litewskiej rafinerii Możejki Nafta. W latach 1996 – 1999 – PR i Marketing Manager w Zachodnim Funduszu Inwestycyjnym NFI S.A. oraz International Westfund Holdings Ltd. (firma zarządzająca funduszami inwestycyjnymi). Odpowiedzialna m.in. za planowanie i nadzorowanie realizacji polityki informacyjnej funduszu i 33 spółek parterowych, będących w portfelu inwestycyjnym funduszu oraz kształtowanie wizerunku funduszu. W latach 1994 – 1995 Zastępca Dyrektora Wydziału Marketingu w Hortex Sp. z o.o.

Uczestnik licznych szkoleń z zarządzania, m.in. „Balanced Scorecard; Value Based Management” – Francuski Instytut Zarządzania; „GDR Capital Market Course” – Bank of New York – New York, „ADR Capital Market Course” – Bank of New York – London, „Sztuka wystąpień publicznych i prezentacji biznesowych” – Warszawa czy „Effective Presentation Skills” – Ace training and consultancy course – Londyn.

Przemysław Modrzewski

AdWords Certified Trainer – szkoleniowiec firmy Google z zakresu reklamy Google AdWords, Analytics Certified Trainer – jedyny w Polsce szkoleniowiec firmy Google z zakresu analityki internetowej, AdWords Certified Partner – Partner firmy Google w zakresie prowadzenia kampanii Google AdWords. Autor: ”Google Adwords w Praktyce” PWN oraz “Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw” Poltext. Więcej na blogu: www.marketinglab.pl.

Bogdan Mróz

Bogdan Mróz (dr hab.) – profesor Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Ukończył podyplomowe studia menedżerskie we Włoszech (Scuola Superiore Enrico Mattei w Mediolanie) oraz 9-miesięczny program zaawansowanego kształcenia menedżerskiego dla wykładowców szkół biznesu (Advanced Management Education Program) w School of Business-Carleton University w Ottawie. Przebywał również na stypendiach i stażach naukowych we Włoszech, Niemczech, Japonii i Kanadzie, gdzie prowadził badania i wykłady na tamtejszych uniwersytetach. Ma w swoim dorobku naukowym książki i artykuły publikowane w Polsce oraz w fachowych czasopismach zagranicznych, jak również referaty prezentowane na krajowych i zagranicznych konferencjach i kongresach naukowych. Współpracował przy realizacji różnych projektów z polskimi i zagranicznymi firmami konsultingowymi (RPR Group, Central Europe Trust, Centro Analisi Strategiche). Uczestniczył jako wykładowca i trener w szkoleniach dla kadry menedżerskiej organizowanych m.in. pod auspicjami Polskiego Towarzystwa Marketingu oraz Polskiej Fundacji Promocji Kadr. Jest również wykładowcą na studiach podyplomowych i doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej. Jego zainteresowania naukowo-badawcze obejmują m.in. takie zagadnienia jak: lobbing w Polsce i na świecie, gospodarka nieformalna, nowe trendy konsumenckie, wpływ procesów globalizacji na strategie biznesowe firm i zachowania konsumentów.

Dawid Pacha

Doktorant w Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie. Zainteresowania naukowe to tzw. modele biznesowe w oparciu o społeczności internetowe. Jednocześnie partner i strateg w agencji „New Agency” zajmującej się tworzeniem społecznościowych aplikacji internetowych oraz komunikacją w serwisach społecznościowych. Co-founder SocialDesk.pl i Fantastisch.com. Podcaster w „Webskie Chłopaki” i organizator Czwartków Social Media.

Anna Rodzik

Z branżą mediową związana od ponad 10 lat. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała przy tworzeniu strategii komunikacyjnych dla wiodących producentów dóbr FMCG (m.in. Procter &Gamble, Mars czy Danone), jak również największych reklamodawców z branży finansowej i usługowej.

Od kilku lat szefowa zespołu klienckiego, obsługującego kilkunastu reklamodawców rekrutujących się wśród korporacji międzynarodowych i lokalnego biznesu, wcześniej w MediaCom Warszawa, obecnie w ZenithOptimedia, czołowych domach mediowych na polskim rynku. Razem ze swoim zespołem zdobyła kilka nagród na prestiżowych konkursach branżowych nagradzających najefektywniejsze i najbardziej innowacyjne kampanie reklamowe na polskim rynku – Media Trendy i EFFIE.

Poza bieżącą obsługą Klientów bardzo aktywna nowo biznesowo, co pozwala na ciągły rozwój i daje możliwość sprawdzenia się na bardzo konkurencyjnym rynku agencyjnym.

Niemal od początku swojej pracy zawodowej szkoli swoich Klientów, przybliżając im tajniki planowania i zakupu kampanii reklamowych, a także przekazując doświadczenie nowym pracownikom firmy. Uczestniczka licznych szkoleń menadżerskich i branżowych.

Małgorzata Rószkiewicz

Dr hab. Małgorzata Rószkiewicz jest profesorem w Instytucie Statystyki i Demografii Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Jej zainteresowania naukowe koncentrują się wokół badań marketingowych, zastosowań metod ilościowych w formułowaniu strategii i działań marketingowych przedsiębiorstwa oraz na demograficznych, społecznych i ekonomicznych uwarunkowaniach rynków konsumpcyjnych. Swe prace naukowe realizuje w ramach trzech specjalizacji badawczych tj. statystyki, demografii i badań marketingowych. Współpracuje z agencjami badawczymi jako konsultant z zakresu badań ilościowych. Należy do Międzynarodowego Stowarzyszenia Badań Statystycznych (IASA) oraz Europejskiego Stowarzyszenia Badań Ludnościowych (EAPS).

Aneta Siejka

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego – Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych oraz studiów podyplomowych „Kompetencje Psychologiczne i Negocjacyjne w Firmie” w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Manager ds. mediów z doświadczeniem w branży mediowej od 2004 r., pracownik OMD Poland i Starcom Media Vest Group. W swojej dotychczasowej karierze odpowiedzialna za kampanie mediowe dla takich klientów jak: The Coca Cola Company, T-Mobile, BZ WBK – Kredyt Bank, Levi’s, Onet.pl i innych. Pomysłodawczyni wielu kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych i nagrodzonych w konkursach reklamowych (MediaTrendy, Effie).

Ukończyła Szkołę Trenerów oraz Kurs pedagogiczny dla nauczycieli akredytowany przez MENiS. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów z komunikacji mediowej w różnych szkołach i uczelniach wyższych

Leszek Stafiej

Prezes Zarządu – Stafiej Partnerzy DKS sp. z o.o. Publicysta marketingowy: mi.n. autor cyklu 130 felietonów marketingowych Gwoździem w mózg (miesięcznik Brief). Wykładowca: UW, SWPS, SGH, SMR przy Akademii Leona Koźmińskiego, MBA przy Uczelni Łazarskiego w Warszawie, Brian Tracy International, Akademii Managera Fitness&Wellness. Dziennikarz, wydawca, krytyk literacki, tłumacz.

Dyrektor kreacyjny McCann-Erickson Warszawa w latach 1992-1996; juror międzynarodowych festiwali Cresta, Clio, Golden Drum, Crackfilm, Złote Orły, Kreatura, Promocity; wiceprezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce (IAA). Więcej na stronie http://www.stafiej.pl/.

Adam Śmiłowski

Założyciel Kattfot.com, wcześniej dyrektor strategiczny w agencji reklamowej Change. Przez 12 lat w reklamie pracował dla polskich i międzynarodowych marek: Era, Telekomunikacja Polska, Plus, Wrigley, Skoda, Chevrolet, Jeep. Współautor strategii repozycjonującej Kinder Bueno i wprowadzającej markę Heyah. Wielokrotny juror w konkursie efektywności reklamowej EFFIE, wykładał w Szkole Strategii Marki SAR i Wyższej Europejskiej Szkole Prawa i Administracji.

Adrian Tomaszewski

Adrian Tomaszewski – praktyk: senior copywriter, projektant, szkoleniowiec, kompozytor muzyki i dźwięku. Jako copywriter i senior copywriter pracował w międzynarodowych i krajowych agencjach reklamowych – m.in.: Ogilvy, Young & Rubicam, V&P, Polymus, HYPERmedia. Współpracował i stale współpracuje z agencjami reklamowymi – m.in.: IQ Marketing, Genero, Red8, Pegasus Advertising, Wizard, smARTcat, Next Point. Pracował m.in. dla klientów i marek: Avon, Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in. Autor książek: „Książeczka zdrowia copywritera” oraz „Reklamowa Gra w słowa”. Więcej informacji na www.adriantomaszewski.com

Paweł Wójcik

Doktor psychologii. Absolwent Wydziału Pedagogiki (1988) oraz Wydziału Psychologii (1989) Uniwersytetu Warszawskiego. Pracownik naukowo-dydaktyczny Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego w latach 1988-1998. W latach 1991-1995 kierownik projektu, a następnie dyrektor badań w agencji badawczej DEMOSKOP. Od stycznia 1996 do czerwca 2008 roku członek zarządu IQS and QUANT Group. Od września 2008 wiceprezes agencji badań marketingowych 4P Research Mix.

20 lat doświadczeń w badaniach marketingowych, zarówno jakościowych jak i ilościowych. Specjalizuje się w badaniach osobowości, badaniach stylów życia oraz badaniach nieświadomych motywów zachowań konsumentów. Członek ESOMAR (Europejska Organizacja Badań Rynku i Opinii) i PTBRiO (Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii). Trener PTBRiO w zakresie badań segmentacyjnych oraz badania nieświadomych motywów zachowań. Wykładowca Szkoły Badań Rynku oraz Akademii Komunikacji Marketingowej. Publikacje na łamach wielu czasopism, m.in. „Marketing w Praktyce” czy „Harvard Business Review”.

Bartłomiej Wyszyński

Bartłomiej Wyszyński (rocznik 1972) zajmuje obecnie stanowisko dyrektora ds. strategii w agencji kreatywnej Artegence. Wcześniej dyrektor kreatywny agencji. Absolwent Dziennikarstwa na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja: reklama i marketing; praca magisterska – pierwsza na UW stworzona w wersji multimedialnej – pod przewodnictwem prof. Jerzego Bralczyka „Wykorzystanie dźwięku w reklamie”). W latach 1996-1998 dziennikarz, redaktor i fotoreporter w wydawnictwie JMG Magazine Publishing Company (wydawca takich tytułów jak Cosmopolitan, CKM, Playboy, Mega Sport, Dziewczyna, Popcorn). Redaktor Naczelny w wydawnictwie Migut Media, gdzie stworzył i prowadził jeden z najpopularniejszych wówczas internetowych magazynów poświęconych reklamie i marketingowi eMarketing.pl. W latach 1999-2002 Członek Rady Naczelnej i Rzecznik Prasowy IAB Polska (Internet Advertising Bureau). Członek Zarządu SMB (Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego) oraz szef Grupy Roboczej SMB „Internet i Nowe Media Elektroniczne” w latach 2001-2004. Od stycznia 2007 dyrektor ds. strategii agencji Artegence. Od 5 lat specjalizuje się w zakresie budowania Architektury Informacyjnej zaawansowanych serwisów WWW oraz w tematyce interaktywnej komunikacji i interaktywnej reklamy.