Najbliższa edycja

Najbliższa edycja to edycja jesienna otwarta dla wszystkich zainteresowanych. Poniżej więcej o naszych słuchaczach.

Procedura rekrutacyjna

Najpierw składamy dokumenty (rozpoczęliśmy już rekrutację), a wpłaty dokonujemy w późniejszym terminie (staramy się pobierać z rozsądnym wyprzedzeniem, czyli nie tuż przed zajęciami, ale i nie kwartał wcześniej).

Koniec naboru – w zależności od liczby chętnych. Grupy (także ta jesienna) liczą maksymalnie 34 osoby i bywało, że limit się wyczerpywał na miesiąc przed pierwszym zjazdem, bywało, że ostatnie miejsca były zajmowane tuż przed pierwszym zjazdem.

Startujemy w październiku 2016 dokładnie w ostatni weekend 29-30.10.2016

Zapraszamy!

Sylwia Sobolewska, Jacek Wójcik

Zob. harmonogram pierwszego semestru

Nasi słuchacze

Do tej pory słuchacze Studiów rekrutowali się z dwóch grup:

  • pracownicy branży reklamowej (także osoby aspirujące do tej roli, mimo, że branża „ciężka”, to wielu chciałoby tam pracować)
  • pracownicy reprezentujący firmy, czyli klienci branży reklamowej.

Wbrew pozorom obu grupom jest potrzebna podobna wiedza. Zilustruję to zajęciami z kreacji. Na zajęciach z kreacji nie uczymy przyszłych dyrektorów kreatywnych, choć niektórzy rozwiązując kejs semestralny błysnęli talentem! Uczymy, jak analizować rozwiązania kreatywnych, aby prowadziły do zamierzonych rezultatów na rynku. A to oznacza, że przekazujemy zarówno wiedzę dotyczącą praw percepcji jak i omawiamy przykłady dokonanych realizacji. Wiedza o prawach percepcji jest bezcenna przy ocenianiu przekazów jak i ich tworzeniu. Z rozmów ze znajomymi kreatywnymi wiemy, jak wielu z nich wyważa otwarte drzwi. Wyważa, bo kończąc ASP nie kształcili się z psychologii percepcji. Dochodzą do praw percepcji analizując swoje sukcesy i porażki. A można na skróty. Ten skrót to skorzystanie z wiedzy interdyscyplinarnej. A taką proponujemy na studiach.