Opinie

Chcąc zmienić branżę i rozpocząć pracę w reklamie, zdecydowałam się na podyplomowe studia Nowoczesnej Promocji. Efekt? Na wysłane przeze mnie cv, odpowiedziały wszystkie agencje, z propozycją współpracy. Polecam ten kierunek, przede wszystkim ze względu na praktyków, z którymi kontakt nie ma charakteru akademickiego, a wiedza jest przekazywana i utrwalana za pomocą ćwiczeń i multimediów. To była bardzo dobra decyzja. Polecam !

Katarzyna Staszczyk, Marketing Manager w agencji reklamowej Chillo-ad

* * *

Wybierając się na studia miałam już duże doświadczenie praktyczne. W pracy zawodowej skupiamy się jednak na dosyć wąskim obszarze, więc zaletą studiów było dla mnie zajęcie się tematami, z którymi na co dzień nie miałam do czynienia lub też zobaczenie problemu z innej perspektywy. Bardzo ciekawe były dla mnie zajęcia z psychologii zachowań konsumenta prowadzone przez profesora Falkowskiego, czy też badań neuromarketingowych. Myślę, że studia zainspirowały mnie również do zmian w mojej pracy zawodowej –  skupiłam się na sztuce eventu i założyłam własną firmę. Dzięki temu mogę wykorzystywać swoją kreatywność i zdobytą wiedzę.

Natalia Borawska, Antonuvka

* * *

Solidna dawka wiedzy, sporo inspiracji oraz przede wszystkim praktyczne wprowadzenie w nowe obszary marketingu – takie są studia Nowoczesnej Promocji w Szkole Głównej Handlowej. Dzięki nim zupełnie dla siebie niespodziewanie porzuciłam media tradycyjne na rzecz elektronicznych i do dziś uważam to za jedną z kluczowych decyzji zawodowych w moim życiu. Gorąco polecam!

Anna Godek – Biniasz, New Media Manager, ZETHA MEDIA LTD, Wielka Brytania