Program studiów

Program studiów został tak ułożony by słuchacz wiedział nie tylko, jakie narzędzia promocji wykorzystywać, ale także by rozumiał dlaczego takie, a nie inne, warto wykorzystać. To ważne, gdyż świat marketingu „skażony” jest różnymi modami. Na przykład „odsądzana od czci i wiary” telewizja jest ciągle podstawowym medium reklamy. Internet „jest wielki”, ale w ramach tego medium coraz większego znaczenia nabiera przekaz wideo … czyli wizja na odległość = telewizja. Modny marketing w mediach społecznościowych jest wart uwagi, ale to ciągle margines w komunikacji nastawionej na sprzedaż (o to zawsze na końcu chodzi!). O tym wszystkim na studiach.Pilnujemy nowości, ale nie zapominamy o tym co ważne, choć mniej modne. Zacytujmy opinię jednej z naszych absolwentek:

Solidna dawka wiedzy, sporo inspiracji oraz przede wszystkim praktyczne wprowadzenie w nowe obszary marketingu – takie są studia Nowoczesnej Promocji w Szkole Głównej Handlowej. Dzięki nim zupełnie dla siebie niespodziewanie porzuciłam media tradycyjne na rzecz elektronicznych i do dziś uważam to za jedną z kluczowych decyzji zawodowych w moim życiu. Gorąco polecam!

Anna Godek-Biniasz, New Media Manager, ZETHA MEDIA LTD, Wielka Brytania

Poniżej program ramowy. Zachęcamy do zajrzenia do programu szczegółowego.

  1. Ekonomiczne i technologiczne uwarunkowania kampanii promocyjnych – 18 h

  2. Psychologiczne i kulturowe uwarunkowania skutecznej promocji – 31 h

  3. Promocja jako narzędzie budowy wartości marki – 6 h

  4. Planowanie zintegrowanych działań promocyjnych – 12 h

  5. Tworzenie przekazu – 22 h

  6. Plasowanie przekazu w mediach – planowanie mediów – 16 h

  7. Formy promocji marki – 40 h

  8. Aspekty etyczne i prawne promocji – 8 h

  9. Seminarium – studia przypadków – 7 h

Uwaga – wydzielenie ostatniego punktu wiąże się z koniecznością rozliczenia godzin poświęconych na prace semestralne i końcową. Nie oznacza to, że studiów przypadku nie ma w punktach 1-8. Wręcz przeciwnie, jest to typowa metoda dydaktyczna wykorzystywana podczas studiów.

W sumie – 160 h zajęć plus praca własna poza zjazdami

To jest nasza oferta, szczegóły w programie szczegółowym.

Jeśli nasza oferta nie przypadnie do gustu, to proponuję zajrzeć na strony studiów zaprzyjaźnionych. Polecamy:

Podyplomowe Studia Analiz Marketingowych

oraz

Podyplomowe Studia Marketingu Internetowego.