Projekt Eksploracja Sieci Społecznych On-line

Ta strona to zapewne mała niespodzianka. Naciskając na logotyp Facebooka każdy spodziewa się przeniesienia na fanpage. Szczerze mówiąc nie mamy takowego, gdyż czasu brak na sensowne jego prowadzenie 🙁 W planach jest promocja Studiów za pomocą także fanpage’a, ale uważam, że prawdziwy fanpage to taki, który żyje, na którym się coś dzieje. A na razie, czas, czas i jeszcze raz czas! a konkretnie jego brak. Nie zaniedbuję jednak Facebooka. Chciałem zaprosić do udziału w projekcie badawczym, który realizuję wraz z kolegami. O nim szerzej poniżej.

Jacek Wójcik – kierownik Studiów

PS. niedawno – już po giełdowym debiucie Facebooka – General Motors oświadczył, że ogranicza działania na marketing w Facebooku, bo niewiele te działania mu dają. Efekt: dalszy spadek ceny akcji. Może więc brak fanpage’a to … dobre rozwiązanie 😉

* * *

Zaproszenie do badania

Facebook nie zna granic. Facebook to nasi znajomi, nasze zdjęcia, nasze wpisy. Z wiedzy tej korzysta Facebook i firmy. A nauka? Niestety często pozostaje w tyle. Dlatego podjęliśmy badania (grant badawczy Narodowego Centrum Nauki), które mają na celu analizę zachowań użytkowników sieci społecznych w Facebooku. W ramach prowadzonych prac będą budowane modele zachowań w wirtualnych sieciach społecznych. Możesz wspomóc ten projekt biorąc w nim udział. Fatyga niewielka, pomoc nieoceniona! Szczegóły na stronie: http://surma.edu.pl/facebook/.

Zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu!

Prof. Mikolaj Jan Piskorski, Harvard Business School

Dr Jerzy Surma, Szkoła Główna Handlowa

Dr Jacek Wójcik, Szkoła Główna Handlowa

PS. naprawdę niewielka fatyga, a pomoc ogromna!