Spis

Roman Bieda – Radca prawny w Kancelarii Radców Prawnych Maruta i Wspólnicy spółka jawna.

Anna Choromańska – partner zarządzający w agencji reklamowej Upside.

Dariusz Doliński – prof. dr hab., Wydział Zamiejscowego SWPS we Wrocławiu.

Tymoteusz Doligalski – (dr) Instytu Zarządzania Wartością, Zakład Wartości Klienta (dawniej Katedra Marketingu) SGH

Katarzyna Dragović – Dyrektor artystyczny Szkoła Mistrzów Reklamy.

Andrzej Falkowski – profesor dr hab. w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, kierownik Katedry Psychologii Marketingu.

Iwona Gniedziejko-Płuciennik – Dyrektor ds. PR i Promocji, Streetcom Polska.

Rafał Górski – założyciel Kattfot.com.

Natalia Hatalska-Woźniak – konsultant. Autorka bloga poświęconego reklamie http://hatalska.com.

Jacek Jankowski -Games and Applications Advisor / Nasza-Klasa.pl. Szef grupy roboczej zajmującej się marketingiem w grach IAB Polska, właściciel Kreatywna Rodzina.

Edward Korbel – kierownik działu badań w Aegis Media (Carat, Hypermedia i Vizeum).

Katarzyna Masewicz – konsultant. Wykładowca w Szkole Strategii Reklamy (SAR).

Katarzyna Majchrzak – (dr hab.) Instytut Zarządzania Wartością, Zakład Wartości Klienta (dawniej Katedra Marketingu) SGH.

Krzysztof Mocek – Dyrektor zarządzający Carat Polska (dom mediowy).

Przemysław Modrzewski – Oficjalny szkoleniowiec firmy Google – AdWords Certified Trainer & Analytics Certified Trainer. Własna firma i blog: www.marketinglab.pl.

Bogdan Mróz – (dr hab.) – profesor w Katedrze Poziomu Życia i Konsumpcji SGH.

Dawid Pacha – partner i strateg w agencji „New Agency”.

Anna Rodzik – ZenithOptimedia.

Małgorzata Rószkiewicz – (dr hab.) profesor w Instytucie Statystyki i Demografii SGH.

Aneta Siejka – Starcom Media Vest Group.

Sylwia Sobolewska – (dr) Instytut Zarządzania Wartością, Zakład Wartości Klienta (dawniej Katedra Marketingu) SGH.

Leszek Stafiej – Prezes Zarządu – Stafiej Partnerzy DKS sp. z o.o.

Adam Śmiłowski – założyciel Kattfot.com.

Adrian Tomaszewski – senior copywriter, projektant, szkoleniowiec, kompozytor muzyki i dźwięku.

Jacek Wójcik – (dr) Instytut Zarządzania Wartością, Zakład Wartości Klienta (dawniej Katedra Marketingu) SGH.

Paweł Wójcik – (dr) wiceprezes agencji badań marketingowych 4P Research Mix.

Bartłomiej Wyszyński – dyrektora ds. strategii w agencji kreatywnej Artegence.