Wykładowcy

Zapraszamy na zajęcia te osoby, które mają doświadczenie praktyczne i dydaktyczne. Stwierdzenie to dotyczy zarówno prowadzących wywodzących się ze świata akademickiego, jak i branży reklamowej, mediowej i badawczej. A więc wykładowcy akademiccy to ludzie z bardzo różna praktyką i kontaktami z biznesem, a ludzie z branży, to ci którzy mają zacięcie dydaktyczne (choć to nie ich najważniejsza kompetencja).

Zajęcia prowadzić będą wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej i Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej oraz doświadczeni praktycy z wielu firm, których logotypy można zobaczyć na „karuzeli” w naszym serwisie. Przeczytaj kto i co prowadzi ›

Chcielibyśmy, aby skład wykładowców był stabilny. Niestety liczne obowiązki wielu z nich powodują, że nie możemy dać gwarancji, iż dokładnie te same osoby wezmą udział w kolejnych edycjach. Pragniemy jednak, aby tak było.

Nasi wykładowcy zarówno ci reprezentujący świat reklamy jak i świat akademicki są bardzo aktywni. Za niektórymi trudno nadążyć, gdzie obecnie pracują (to dotyczy przede wszystkim tych z branży reklamowej). Dlatego zachęcając do zerknięcia w ich „CV” nie obiecujemy, że to są najświeższe informacje (choć staramy się, aby takie były). Nasza „karuzela” z logotypami sygnalizuje firmy, z których wywodzą się wykładowcy. Logotypy są oczywiście podlinkowane można więc zajrzeć bezpośrednio ich firm.

Wszyscy prowadzący zajęcia (niektóre trudno nazwać wykładami) cenią sobie kontakt ze słuchaczami (gdyż wszyscy lubią to co robią), w imieniu wszystkich bardzo zachęcamy do aktywności na zajęciach. Dlatego trzymamy nieduży limit na zajęciach (34 osoby) by ten kontakt był jak najlepszy.